Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
REGULAMIN FORUM
#1
Ostrzeżenie 
Regulamin Forum SlunskieForum.eu

§1 Ogólne

1.1 Regulamin przedstawia zasady udziału w forum. Użytkownik akceptuje go z chwilą wysłania formularza rejestracyjnego lub po wprowadzonych zmianach, wg ustaleń §4 pkt. 3.
1.2 Użytkownik, akceptując niniejszy regulamin, zobowiązuje się do jego przestrzegania, a także do przestrzegania powszechnie uznanych norm moralnych i prawa obowiązującego na terenie RP.
1.3 Administracja nie udziela gwarancji, że wszystkie aplikacje i mechanizmy forum (takie jak formularze, odnośniki itd.) będą działały w sposób prawidłowy. Administracja nie udziela gwarancji na treści, usługi, produkty znajdujące się na forum.
1.4 Skrypt MyBB stosuje Cookies tylko dla wygody użytkownika. Pliki Cookies nie pobierają żadnych danych z komputera użytkownika z wyjątkiem tych, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania forum.
1.5 Wszystkie dane użytkownika takie jak adresy IP, adresy e-mail itd. są przechowywane w bazie danych. Administratorzy ani inne osoby związane z obsługą forum nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z tytułu uzyskania dostępu do tych danych przez osoby trzecie w sposób niepowołany.
1.6 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie bezpośrednie lub niebezpośrednie, przypadkowe lub celowe zniszczenia i straty(również te, których skutkiem była utrata dochodów lub zysków) spowodowane korzystaniem z treści zawartych na forum lub braku możliwości skorzystania z nich.

§2 Treści na forum

2.1 Użytkownik nie może publikować: tej samej treści wiele razy, przekazów reklamowych (z wyjątkiem przypadków, w których użytkownik otrzymał aprobatę Administracji), treści uznanych powszechnie za naganne moralnie i społecznie niewłaściwe, treści naruszających zasady powszechnie uznawane przez społeczność internetową, treści sprzecznych z prawem lub nakłaniających do złamania go, treści obraźliwych, pornograficznych, zawierających groźby, nawołujące do ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, konfliktów między narodami, nienawiści. Zakaz publikowania odnośników i sum kontrolnych do nielegalnych plików, szkodliwych plików oraz haseł komputerowych, kodów itd., również w sposób niebezpośredni (linki do stron zawierających w/w).
2.2 Wypowiedzi użytkowników wyrażają ich poglądy, które nie zawsze mają odzwierciedlenie w poglądach Administracji.
2.3 Administracja nie odpowiada za treści dodane przez użytkowników.
2.4 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany bądź usuwania treści dodanych przez użytkownika (również bez podania przyczyny).

§3 Konta użytkowników

3.1 Sygnatura i awatar to symbole graficzne wyświetlane w otoczeniu treści wypowiedzi, specyficzne dla danego użytkownika. Administracja zastrzega sobie prawo do ich modyfikacji w przypadku naruszenia regulaminu.
3.2 Maksymalny rozmiar awatara to 20 kilobajtów, a wymiary to 100x100 pikseli.
3.3 Sygnaturka może zawierać jedną grafikę o łącznym rozmiarze do 40 kilobajtów, mieć długość do 255 znaków (BBcode nie wliczane w znaki), szerokość maksymalnie 600 pikseli i wysokość maksymalnie 2 linie lub 40 pikseli (łącznie, czyli grafika plus tekst).
3.4 Awatary i sygnaturki nie mogą zawierać treści wyszczególnionych w §2 pkt. 1.
3.5 Administracja zastrzega sobie prawo do blokowania kont użytkowników. W przypadku blokady konta Administracja zastrzega sobie prawo do upublicznienia danych użytkownika, tj. adres(y) IP, adres(y) e-mail. W przypadku popełnienia przestępstwa w/w dane mogą zostać udostępnione organom ścigania.
3.6 Adres e-mail może zostać wykorzystany do potwierdzenia rejestracji konta oraz hasła, w celu informowania o aktualnościach i zmianach na forum oraz w celach reklamowych.
3.7 Nie można używać avatara podobnego do rang użytkowników ani też identycznego jak posiadany przez rangistów!

§4 Postowanie

4.1 W wątku umieszczaj dokładny i zrozumiały opis, a w razie potrzeby umieść screeny, komunikaty błędów itp.
4.2 Przed założeniem nowego wątku skorzystaj z wyszukiwarki na forum.
4.3 Temat wątku powinien być krótkim streszczeniem jego zawartości, aby czytający w pełni go zrozumiał. Tematy typu "Pomocy", "Jak to naprawić" nie stanową wartościowej informacji dla osoby czytającej.
4.4 Każdy wątek dotyczy jednego zagadnienia - pisz posty odnoszące się tylko do jednego tematu. Jeżeli masz inne pytanie załóż odrębny nowy wątek.
4.5 Wypowiedzi pisz w języku polskim, zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji. Nie pisz tekstów w stylu " Dz!ęQje".
4.6 Dłuższe partie tekstu oddzielaj znakami nowego wiersza. Nie nadużywaj formatowania tekstu oraz WIELKICH LITER oznaczających "krzyk". Wyjątkowo długie fragmenty tekstu (np. logi) obejmuj w znacznik [ code ].
4.7 Swoje wątki umieszczaj w prawidłowych działach.
4.8 Sprawy, które nie są interesujące dla szerokiego grona odbiorców, załatwiaj drogą prywatną, a nie na forum.
4.9 Nie obrażaj innych, nie używaj wulgarnych słów (również w innych językach). Nie stwarzaj sytuacji konfliktowych z powodu różnicy zadań.
4.10 Nie odświeżaj starych tematów, jeżeli nie masz do dodania nic nowego, ciekawego i wnoszącego do tematu.

§5 Postanowienie końcowe
5.1. Regulamin wchodzi w życie w dniu 24.06.2011.
5.2 Jeżeli nie akceptujesz regulaminu, opuść forum i nie korzystaj z niego w żaden sposób.
5.3 Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. O zmianach użytkownicy będą informowani w dziale "INFORMACJE". Brak sprzeciwu wyrażonego w wiadomości e-mail (administracja@slunskieforum.eu) w terminie 7 dni od upublicznienia nowego regulaminu automatycznie oznacza akceptację nowego regulaminu. W przypadku sprzeciwu wyrażonego w wiadomości e-mail użytkownik może się domagać usunięcia konta.
5.4 Rejestrując się na forum, użytkownik akceptuje prawo do zachowania swoich wątków/wypowiedzi przez forum SlunskieForum.eu w celach archiwalnych i statystycznych - w przypadku usunięcia konta na życzenie, bądź wyniknięcia innej sytuacji.
5.5 Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania wewnętrznych wskazówek obowiązujących w danym dziale.


Wiadomości w tym wątku
REGULAMIN FORUM - przez Sebastian - 14-07-2011, 12:06
RE: REGULAMIN FORUM - przez Sebastian - 02-06-2012, 20:09

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości